چگونه فایل دانلود شده را از زیپ خارج کنیم ؟
نوشته شده توسط : علی کاظمی

 بعضی ها بلدن دانلوئ کننا ولی نمی دونن زیپ چیه : حالا دونستن اینکه چرا زیپ می کنند خیلی اهمیت نداره ولی اینو بگم که وقتی یه فایل 50 مگابایتی رو شما زیپ می کنین فیل شما مثلا می شه 30 مگابایت حجم فایل رو می یاره پایین تا ما بتونیم اون فایلرو زدوتر و با حجم کم دانلود کنیم بعد از این که دانلود کردیم اون وقت اون از زیپ در می یاریم که اون وقت دیگه فایل ما همون حجم خودشو داره می شه گفت یه جور جادو انجام شده و حالا یه سری دلایلی هم برای آپلود داره که به شما ربطی نداره می ریم سر اصل مطلب ما فایل رو دانلود کردیم حالا می خوایم فایل رو از زیپ در بیاریم اول از همه باید نرم افزار winrar روی سیستم نصب باشه به نوعی این وبن رار به زبان ساده یعنی از زیپ در بیار که من در ادمه براتون این winrar  رو می زارم که دانلود کنین اگه ندارین تا روی سیستمتون نصب شه  در ضمن نصبشم هیچ مشکل نی و حجمشم چیزی حدود 2   3   مگابایته چیزی نیست  حالا ما فرض می کین مکه ما وین رار رو نصبیدیم   شکل فایل زیپ ما این شکلیه  :

tdhsf

خب اگه بخوایم فایل رو از زیپ در بیاریم روش کلیک راست می کینم مثل تصویر زیر نگاه کنید :

انتل

البته بعضی موقع ها ازتون پسور د می خواد که موقع دانلود کردن فایل خود سایت بهتون پسورد رو می ده و پسورد رو می زنین :

حالا فایل ما از زیپ در اومده ببینین :

فیتستد

 

الان شما تونستین یه فایل رو از زیپ در بیارین .





:: بازدید از این مطلب : 32226
|
امتیاز مطلب : 142
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
knh در تاریخ : 1392/8/5/7 - - گفته است :
سلام.من همون وین رار رو هم دانلود میکنم زیپ شده س.من باید چیکار کنم؟لطفا راهنمایی کنید.

/weblog/file/img/m.jpg
نازنین در تاریخ : 1392/1/29/4 - - گفته است :
سلام ببخشید من هرفایلی دانلود میکنم ازم پسوورد میخواد بعد همون آدرس سایتی که به عنوان پسورد کذاشتن رو وارد میکنمم ولی بازم اشکال از پسورد میگیره میشه راهنمایییم کنید ممنون میشم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: